Codziennie wychodząc do pracy, pakujemy mnóstwo rzeczy: śniadanie, dokumenty, portfel, klucze. Niektórzy korzystają z plecaków, inni stawiają na aktówki, a kobiety na ponadczasowe torebki. Jak wybrać i co wybrać? Na co zwrócić uwagę przed kupnem? Podpowiadamy!
Porady stylistów są jednoznaczne: wybieraj torebki, które pasują do Twojego charakteru i postury. Z jednej strony zakryją mankamenty, z drugiej podbiją Twój niepowtarzalny styl! Jednak z praktycznego punktu widzenia powinniśmy brać pod uwagę: rozmiar torebki, jej funkcjonalność, wygodę oraz elegancje i uniwersalność.
Stylizacje biurowe, czyli elegancja w funkcjonalnym wydaniu
Jeśli akurat zastanawiasz się, jaką torebkę kupić do pracy pamiętaj, że najlepiej sprawdzą się duże, szerokie i mieszczące A4 modele, w których bez obaw pomieścimy wszystko, co potrzebne i będziemy wyglądać klasycznie w każdej sytuacji.
Wybierając idealny model, zwróć uwagę na rozmiar – bo torebka do pracy powinna by pojemna i praktyczna. Wybierz odpowiedni kolor – do stylizacji biurowej najlepiej sprawdzą się stonowane barwy i ich neutralne połączenia. Sprawdź jakość szwów – ponieważ dobre wykończenie jest gwarancją długiego użytkowania. Koniecznie weź pod uwagę swoją sylwetkę – Panie o pełnych kształtach powinny stawiać na torebki z krótkimi ramiączkami i o większych rozmiarach, taki zabieg pozwoli zatuszować mankamenty sylwetki.
Wybór jest równie ławy w przypadku Panów. Tutaj liczy się wygoda, funkcjonalność i elegancja, dlatego skupmy się na detalach. Skóra jest ponadczasowym symbolem stylu, dlatego akcesoria w tym stylu zwracają uwagę. Dodatkowo charakteryzują się trwałością, odpornością na użytkowanie i czynniki zewnętrzne.
Mnogość modeli i rodzajów męskich dodatków przyprawia panów o zawrót głowy, dlatego przede wszystkim trzeba dobrać model do codziennego dress codu!
Jeśli na co dzień ubieramy się formalnie – warto postawić na klasyczną teczkę albo aktówkę. Jednak jeśli jednak zależy nam na większej swobodzie, wybierzmy torbę np. listonoszkę, która ma metalowe wykończenie – to zdecydowanie doda charakteru naszej stylizacji!
Idealny model to strzał w 10!
Większość kobiet do pracy sięga po większe torebki, wśród polecanych przez nas modeli biurowych wyróżniamy:
- kuferek – przez niektórych określany, jako torba lekarza. Idealnie pasuję dla pań o dość konserwatywnym guście oraz tych, które pracują w bardzo hermetycznym społeczeństwie. Dzięki swojej praktyczności sprawdzi się jako dodatek do każdej z codziennych stylizacji;
- worek – jak sama nazwa wskazuje, jest bardzo podobny do ściąganego u góry worka. Idealnie sprawdzi się na w luźniejszych stylizacjach, ale dzięki pojemności zmieścimy w nim wszystko co jest nam potrzebne w pracy;
- shopperka – to duży model, który zwykle ma fokę trapezu bądź prostokąta. Ma uchwyty na ramię, jak i możemy ją wygodnie nosić w ręce. Zmieścimy w niej wszystko, co będzie potrzebne nam danego dnia i jeszcze więcej!
Panowie z kolei wybrać mogą:
- plecak – który idealnie sprawdzi się w miejskich stylizacjach. Z łatwością zmieścimy w nim laptop do pracy, jak i akcesoria na siłownie po pracy. Nie sprawdzi się jednak w bardzo sformalizowanych miejscach pracy;
- torba na ramię – to model funkcjonalny w męskiej szafie. Jest wygodny i elegancji. Dzięki przegródkom i kieszeniom zmieścimy w nim elementy, które potrzebne będą nam każdego dnia;
- teczka i aktówka – jest najbardziej eleganckim elementem męskiej garderoby. Sprawdzi się na spotkaniach biznesowych, jak i w pracy.
Niezależnie, czy jesteś kobietą, czy mężczyzna – potrzebujesz torby do pracy. Wybierając idealny model, musimy skupić się na uniwersalności torebki oraz jej funkcjonalności. Pamiętaj, żeby dodatkowe wziąć pod uwagę kolor torebki i nasz własny charakter.
Jeśli aktualnie poszukujesz doskonałej torebki, wejdź na sklep-torebki i sprawdź nasze modele, doskonałe do pracy!