Zamiłowanie do naturalnej pielęgnacji włosów z jednej strony, wierność fundamentalnym wartościom rodziny sycylijskiej z drugiej. Skupienie na potrzebach każdego z 60 rynków, na których z powodzeniem funkcjonuje, połączone z globalnym punktem widzenia. Oto RICA – marka kosmetyczna, która właśnie wkracza na polski rynek.
Z małego przedsiębiorstwa założonego przez jedną z sycylijskich rodzin, z czasem stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych na świecie firm w sektorze kosmetycznym. Mimo, iż sukcesywny rozwój wiązał się z wieloma przeobrażeniami, nigdy nie pozwolono, by marka choć o krok odeszła od swoich pierwotnych idei. Od 1994 roku aż do chwili obecnej produkcja opiera się na surowcach i składnikach regionalnych, pochodzących z licznych źródeł odnawialnych. To pasja do piękna ciała i umysłu zespolona z bogactwem zasobów naturalnych Sycylii, w tym bliskość wulkanu Etna, zdeterminowały kierunek, w którym RICA podąża od lat.
– Naturalna, odpowiedzialna, inspirująca, taka jest nasza marka – mówi Cezary Szymczak, CEO RICA Polska. – RICA łączy w sobie elementy tradycji i nowoczesności, dzięki czemu nie tylko kreujemy trendy, ale także jesteśmy w stanie sprostać nawet największym oczekiwaniom wobec wyglądu. Charakteryzujemy się pasją do naszych produktów i składników naturalnych, a nasze działania koncentrujemy też wokół zrównoważonego rozwoju środowiska – dodaje.
Produkty dostosowane do indywidualnych wymagań
Od szamponów, kremów, odżywek i masek, także pigmentacyjnych, po serum, olejki, lakiery, oksydanty, pasty oraz pudry rozjaśniające. Bez względu na rodzaj włosów czy pożądany efekt – RICA tworzy naturalne kosmetyki do włosów gotowe sprostać indywidualnym wymaganiom.
Oferta to kategorie odpowiadające poszczególnym etapom pracy nad włosami: koloryzacja, pielęgnacja, stylizacja oraz dodatkowo – seria męska, linie łączące produkty, których wspólnymi mianownikami są wiodące składniki, a także serie dostosowane do potrzeb włosów, jak choćby Volumizing, kolekcja kosmetyków zwiększających objętość, czy Balancing, dedykowana włosom przetłuszczającym się.
Unikalny skład kosmetyków to zestaw naturalnych komponentów takich, jak drogocenny olejek z opuncji figowej, woda wulkaniczna czy proteiny sojowe. Obecność żadnego z nich nie jest dziełem przypadku, a stanowi niezbędny element kuracji, którego unikalne właściwości zostały dostrzeżone w procesie badań laboratoryjnych i potwierdzone przez miliony klientów na całym świecie.
Produkty marki RICA dostępne są w punktach sprzedaży oznaczonych na stronie internetowej marki oraz w salonach Fale Loki Koki.